Kredit Tanpa Agunan BRI

Fasilitan Kredit kepada pegawai tetap/pensiunan yang diberikan kepada calon debitur/debitur dengan sumber pembayaran yang berasal dari sumber penghasilan tetap/fixed income (gaji/uang pensiun)

Dapat digunakan untuk pembiayaan keperluan produktif dan non produktif misalnya; pembelian barang bergerak/tidak bergerak, perbaikan rumah, keperluan kuliah/sekolah, pengobatan, pernikahan dan lain-lain

Fasilitas
  • Permohonan pinjaman dapat diajukan ke Kantor Cabang BRI dan Kantor Cabang Pembantu BRI serta Kantor BRI Unit di seluruh Indonesia yang memiliki kerjasama dengan intansi tempat pegawai bekerja
  • Angsuran bersifat tetap
  • Jangka waktu maksimal 15 tahun
  • Nasabah diikutsertakan asuransi jiwa kredit

Untuk informasi lebih lanjut, silahkan menghubungi :
PT. Bank Rakyat Indonesia, Tbk
Kantor Cabang Surabaya Rajawali
Jl. Rajawali No. 23-27 Surabaya
Account Officer Bisnis Ritel (300 Jt – 5 M) : Riza Hadi Saputra
No HP / Whatsapp : 081 233 926 098
Email : rizabrirajawali@gmail.com
Website : http://kreditsurabaya.com
Khusus Area Surabaya – Sidoarjo – Gresik

BRI Surabaya

7 Responses to "Kredit Tanpa Agunan BRI"

  1. Nama saya Rafif Apriani, saya membaca sebuah kisah tentang bagaimana ibu Yanti Ari meminjam dari PINJAMAN KEPERCAYAAN GARANSI dengan bantuan perancang busana terkenal DIAN PELANGI. Dalam ceritanya dia menceritakan bagaimana dia kehilangan banyak uang (Rp28.000.000,00) kepada pemberi pinjaman yang buruk karena dia membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan usahanya.
    Dia juga menceritakan bagaimana dia menghubungi Dian Pelangi yang menginstruksikannya untuk menghubungi Nyonya Ana Micheal dari PINJAMAN KEPERCAYAAN dan itulah bagaimana dia meminjam pinjaman yang dia butuhkan untuk meningkatkan bisnisnya. Jadi saya melihat kisah ibu Yanti Ari dengan detailnya, rincian Dian Pelangi dan Nyonya Ana Michael dari PINJAMAN KEPERCAYAAN yang mereka pinjam.

    Rincian Dian Pelangi :: email: (DIANPELANGIINDONESIA@GMAIL.COM)
    dia tinggal di Jakarta.
    Rincian Ibu Yanti Ari :: Nomor Teleponnya: +62 821-1644-0184
    Nomor Whatsapp: +62 821-1644-0184
    dia tinggal di Kota Medan, emailnya: ARIY6261@GMAIL.COM
    Dan akhirnya perusahaan pinjaman asli yang saya inginkan siapa pun yang membutuhkan pinjaman untuk menghubungi karena saya sekarang adalah saksi yang hidup dan semoga allah selalu memberkati hari saya menghubungi mereka.
    Nama perusahaan: PINJAMAN TRUST GUARNATY, alamat email: (ANAMICHAELGUARANTYTRUSTLOANS@GMAIL.COM)

    Ketika saya menghubungi ibu yanti, dia memberi tahu saya bagaimana dia meminjam dari Ibu Ana Michael dari PINJAMAN KEPERCAYAAN TERJAMIN dan seluruh prosesnya. Saya sangat senang mengumumkan kepada masyarakat umum bahwa Nyonya Ana Michael dari PINJAMAN KEPERCAYAAN adalah yang terbaik dan paling dapat diandalkan.
    Anda dapat menghubungi saya untuk lebih jelasnya melalui email saya: rafifapriani@gmail.com
    Saya berharap orang-orang yang menginginkan pemberi pinjaman pinjaman dapat melihat ini.

    ReplyDelete
  2. moje ime je Tomislav Gordić. Majka mi je rekla da ide putem interneta i naišla je na izdavanje zajma za garanciju koji kaže da njezino poduzeće za kreditiranje daje zajam širokoj javnosti po vrlo niskoj kamatnoj stopi.
    Dakle, kontaktirao sam tvrtku putem njenog e-maila: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com

    što je na objavi koju je vidjela moja majka, a ja sam zatražila kredit od 8.000 eura na rok od 2 godine. Tvrtka mi je odgovorila i poslala mi sve uvjete njezine tvrtke koje sam pročitao i pristao sam s njima. Nakon odobrenja mog zahtjeva za kredit, primio sam obavijest od svoje banke da je moj bankovni račun za koji sam izjavio da je uplaćen u iznosu od 8.000 eura. Završio sam otplatu zajma 18. prosinca i tada sam odlučio zatražiti svotu od 32.000 eura za pokretanje vlastitog posla, koju sam i nakon istih postupaka primio na svoj bankovni račun. Odlučio sam uvrstiti i svoje bankovne podatke kako bi svi znali da je istinita i vrlo stvarna.U nastavku su moji bankovni podaci:

    Naziv banke: PBZ Slavonski Brod
    Naziv računa: Tomislav Gordić
    Broj računa: HR6723400093202740084

    Dakle, želim iskoristiti ovu priliku da poručim svima koji na Internetu traže privatnog zajmodavca koji je pouzdan da se jave na Guarantski zajam putem e-maila: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com
    Broj telefona: +14704810039 možete ih kontaktirati i na Whatsapp-u: +1 (470) 481-0039 Možete me kontaktirati i ako trebate moju pomoć ili želite da mi postavite pitanja kako sam dobio kredit. Evo moje e-pošte: [gordictomislav@gmail.com]

    ReplyDelete
  3. Zovem se Milka Đukić i živim u Velikoj Gorici, Hrvatska. Posjedujem trgovinu odjećom koja je milošću božjom postala velika u Velikoj Gorici. Prije nekoliko mjeseci imao sam financijskih poteškoća u poslovanju zbog pandemije pa sam na internetu naišao na komentar g. Tomislava Gordića koji je ispričao kako je izgubio puno novca prije nego što je na kraju kontaktirao pouzdanu i pouzdanu kreditnu tvrtku. ime GARANCIJSKI POVJERLJIVI KREDITI i rekao je da nude zajmove po vrlo niskoj kamatnoj stopi te je uputio mnogo ljudi na njih i svi su se uspješno zadužili.

    pa sam ga prvo kontaktirao putem njegove e-adrese: gordictomislav@gmail.com kako bih potvrdio prije nego što sam kontaktirao tvrtku GARANCIJSKO POVJERENIČNI KREDITI putem e-pošte: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com i njihovog telefonskog broja: +1 (470) 481-0039 koje također možete kontaktirati putem što ima.
    Tada sam kontaktirao tvrtku, nakon nekoliko sati dobio sam odgovor od njih i zamoljen sam da ispunim obrazac za posudbu njihove tvrtke, što sam i učinio, a također su zatražili moju osobnu iskaznicu na provjeru. Dakle, nakon svega dobio sam ugovor o zajmu koji sam potpisao i moj je zajam uspješno prebačen na moj bankovni račun. Nisam mogao vjerovati svojim očima, morao sam kontaktirati svoju banku i potvrđeno je da je na moj račun pripisan iznos od 75.000 eura koji mi je odobren.

    Dakle, koristim ovaj medij da to podijelim jer ne želim da itko bude žrtva internetske prijevare jer sam čuo da na internetu ima puno prijevara s zajmovima.
    Ako vam je potreban kredit, obratite se pouzdanoj kreditnoj tvrtki kao što je GARANCIJSKI POVJERENIČKI KREDITI. Također me slobodno kontaktirajte putem: milkadukic1@gmail.com ako trebate moju pomoć i potvrdu.

    ReplyDelete
  4. Dobre vijesti za sve zainteresirane za dobivanje kapitalnog zajma i drugih oblika zajma za razne svrhe. Koristimo mrežnu platformu za oglašavanje naše tvrtke kako bismo najavili široj javnosti da nudimo zajmove privatnim tvrtkama, pojedincima, vlasnicima poduzeća itd. niska kamatna stopa.
    Ovim ćemo obavijestiti širu javnost da je naša zajmodava tvrtka globalna zajmodavna organizacija posvećena pružanju brzih osiguranih gotovinskih zajmova kvalificiranim pojedincima i tvrtkama po subvencioniranoj kamatnoj stopi godišnje. Pomogli smo brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočili s financijskim poteškoćama širom svijeta. Kada se prijavljujete kod nas, prijavljujete se kod pouzdane tvrtke koja brine o vašim financijskim potrebama. Mi ćemo se pobrinuti za vas kroz cijeli postupak.

    Dođite danas u naš ured ili nas možete kontaktirati putem e-pošte gospođe BRIDGET COOPER: COOPERBRIDGET22@GMAIL.COM

    Možete dobiti sljedeće kredite od nas,
    Zajam za poslovni kapital,
    Osobna pozajmica,
    stambeni zajam,
    Zajam bez duga
    , Obrazovni zajam,
    zajam za osnivanje tvrtke,
    Pojedinačni zajam,
    Zajam za zdravstvo
    Poljoprivredni zajam
    Zajam za automobil

    Slobodno nas kontaktirajte već danas i iskusite priliku za promjenu financijskog života koju nudi naša tvrtka. Budite svjedoci naših današnjih ponuda kako biste mogli obavijestiti druge koji trebaju zajam kako bi također iskusili financijsku slobodu koju imate.
    Još jednom nas možete kontaktirati putem e-pošte gospođe BRIDGET COOPER: COOPERBRIDGET22@GMAIL.COM.
    Hvala vam.

    ReplyDelete
  5. Zovem se MARIJA DJOROVIĆ, dolazim iz ADA BR 10.32000, SRBIJA i želim zahvaliti gospođi Milki Dukić koja je posudila od ove dobre kreditne kompanije nazvane GUARANTY TRUST LONDATS. Čitao sam članak na internetu kad sam naišao na komentar gospođe Milke Dukić i kako se bez problema zadužila kod GARANCIJSKOG POVJERENIČNOG KREDITA i odlučio sam kontaktirati gospođu Milku Dukić kako bih dobio informacije o postupku kredita i ona mi je sve objasnila i bilo je vrlo jasno.
    Nakon što sam kontaktirao zajmodavca putem: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com, a također i putem whatsappa na: +1(470)481-0039
    Dobio sam obrazac za zajam koji sam popunio svoje podatke i slijedio sam procedure. Nakon odobrenja moje prijave, moj je račun dodijeljen zajmu. Ispod su podaci o mom bankovnom računu.

    Naziv banke: NLB BANKA
    Adresa banke: ZUPANA STRACIMIRA 39
    Naziv računa: MARIJA DJOROVIĆ
    Broj računa: 310-6100100053957-47

    Ako trebate zajam od pouzdane kreditne tvrtke, ljubazno se obratite GARANCIJSKIM POVJERENIČNIM KREDITIMA, oni su najbolji.
    možete me kontaktirati putem moje osobne e-adrese: marijadjorovic47@gmail.com
    za više informacija i rado ću vam sve objasniti.

    ReplyDelete
  6. Sretna sam što ovo mogu podijeliti na internetu kako bi svi mogli vidjeti jer ću biti puno sretniji ako drugi ne padnu u ruke lažnih zajmodavaca. Moje ime je BILJANA TRIVUNOVIC i ja sam iz Zagreba, Hrvatska.
    Želim iskoristiti ovu priliku da obavijestim sve o zajmodavcu kod kojeg sam posudio iznos od 80 000 eura i bilo je tako brzo i jednostavno.
    Kad je započela pandemija, imao sam puno poteškoća u poslu i brizi o djeci, jer je moj suprug mrtav, pa sam odlučila kontaktirati svoju prijateljicu koja radi u banci i obavijestiti je o svojoj namjeri da podnesem zahtjev za kredit, rekla mi je da je bolje da posudim od ove privatne zajmodavne tvrtke pod nazivom GARANCIJSKI POVJERLJIVI KREDITI jer su njihove kamate niske, a bankarska stopa viša, a zahtjev za bankarskim zajmom prevelik.
    Rekla mi je da je njezina sestra, gospođa MILKA DUKIĆ, posudila od tvrtke i da je brzo dobila zajam bez ikakvih poteškoća.
    pa sam zatražio podatke o tvrtki kako bih mogao kontaktirati tvrtku, a ona mi ih je dala, a ovdje su detalji tvrtke

    Naziv tvrtke: GUARANTY TRUST LOAN
    e-adresa za kontakt tvrtke: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com
    mobitel tvrtke i WhatsApp mobitel: +1(470)481-0039

    Kontaktirao sam tvrtku i tvrtka mi je odgovorila. Nakon odobrenja zajma, zajam je prebačen na moj bankovni račun i spašeni su moja tvrtka i moja obitelj. Dakle, ako trebate zajam, ljubazno se obratite tvrtki jer su oni najbolji. možete me kontaktirati putem: biljanatrivunovic734@gmail.com. ako trebate bilo kakve informacije.

    ReplyDelete
  7. Tako sam sretan što ovo mogu podijeliti na internetu da svi vide jer ću biti mnogo sretniji ako drugi ne dođu u ruke lažnih zajmodavaca. Moje ime je BILJANA TRIVUNOVIĆ i ja sam iz Zagreba, Hrvatska.
    Želim iskoristiti ovu priliku da obavijestim sve o kreditnoj tvrtki od koje sam posudio iznos od 80.000 eura, a to je bilo tako brzo i jednostavno.
    Kad je počela pandemija, imala sam dosta poteškoća s poslom i brigom o djeci jer mi je muž mrtav, pa sam odlučila kontaktirati prijateljicu koja radi u banci i obavijestiti je o svojoj namjeri da se prijavim za kredit, rekla mi je da je bolje posuđivati ​​se od ove privatne kreditne tvrtke pod nazivom GARANTY TRUST KREDITI jer je njihova kamatna stopa niska, a bankarska viša, a zahtjev za bankovni zajam prevelik.
    Rekla mi je da je njezina sestra gospođa MILKA DUKIĆ posudila tvrtku i da je brzo dobila kredit bez ikakvih poteškoća.
    pa sam zatražio podatke o tvrtki kako bih mogao kontaktirati tvrtku i ona mi ih je dala, a evo i podataka o tvrtki

    Naziv tvrtke: GARANTY TRUST KREDIT
    kontakt adresa tvrtke: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com
    mobilni telefon tvrtke i mobilni telefon WhatsApp: +1(470)481-0039

    Kontaktirao sam tvrtku i tvrtka mi je odgovorila. Nakon što je moj kredit odobren, zajam je prebačen na moj bankovni račun i moje poduzeće i moja obitelj su spašeni. Stoga, ako trebate zajam, ljubazno se obratite tvrtki jer su oni najbolji. možete me kontaktirati putem: biljanatrivunovic734@gmail.com. ako trebate neke informacije.

    ReplyDelete